cerenimvebiz

cerenimvebiz
cerenimvebiz
8 Takip Ettiklerim
1 Takipçilerim
Takipçilerim (1)
yazbunuguzellaf

merhabalaar

Uzuuuuuuuuunnnbir aradan sonra merhabalar arkadaşlar.Çok iyim yok bir sorun hepimiz iyiz kızımda çok iyi tatilimiz...

Devamı

mrh

Arkadaşlar merhabalar ben blogcuyu ihmal etmeye başladım sanırım:)size aslında kızımı bu gün kutlandı hava durumu...

Devamı

20/03/2009

CANIM KIZIMIN DOĞUM GÜNÜYDÜ VE BABAMIZ PASTA ALMIŞ KIZIMA,7,30 OLMUŞTU AKŞAM EZANDAN SONRA,MERAKLA BEKLEDİK NASIL...

Devamı

NELERİ UNUTTUK HAYATIMIZDA....?????

Bu dünyada ne kadar acı var bazen düşünüyorumda acı olmadan mutsuzluk olmadan sadece sevgi dolu...

Devamı

SİZİN RENGİNİZ NE?

DOĞDUĞUN GÜN RENGİN DOĞDUĞUN GÜN RENGİN 23 ARALIK - 1 OCAK KIRMIZI 25 HAZİRAN -...

Devamı

sevgililer günü

Arkadaşlar çok fazla ilgilenemiyorum bloğumla baksanıza ya işler çok iyi değil ya morelim bozuluyo ondan...

Devamı

merhabalar arkadaşlar

şımarık kızım sıkıldı tabi...burda arda gibi kızıyomuş arda öyle kızıyo buruşturuyo kendini.....size bir iki ceren...

Devamı

merhabalar

Arkadaşlar ceren hnla başımız belada herşeyi çok merak ediyo ve kuruyo hayal ediyo ve uygulamaya...

Devamı

mrh

ARKADAŞLAR GELDİM BAŞLADIK İŞE AMA HİÇ TAT YOK İNSANLAR DEĞİL İŞ YAPMAK TEL KONUŞAMIYOLAR...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !